Visszatérő nyereményjáték

nem hagyhattam ki Moriartyt, bocsánat :D

Dam-dam-daaam, találjátok ki, ki kapta vissza a fényképezésre alkalmas masináját!

Én bizony, és ennek örömére hirdetnék nektek egy aprócska nyereményjátékot. Az egész úgy kezdődött, hogy sikerült egy darabbal több Mundo de Unas Spring Greent rendelnem, mint szerettem volna és nem tudtam, mit is kezdhetnék vele, amíg ki nem pattant a fejemből a nyereményjáték ötlete ^^

Remélem örülni fogtok neki, a játék határideje május 9. este nyolc óra. Eredményt hirdetni nagyon valószínű másnap este fogok, nagyon igyekszem vele majd.

Ahhoz, hogy részt vegyetek a játékban arra kérlek titeket, hogy az oldalsó sávban iratkozzatok fel a blogra, dobjatok egy like-ot Facebookon és aztán küldjetek egy emailt a követésre használt neveitekkel (és a megosztott játék lelőhelyének linkjével) a thesugarplumsweeties[kukac]gmail[pont]com címre :)

Ha valaki plusz esélyeket szeretne szerezni is megteheti:
- követhetitek az instaprofilom
- követhetitek a pinterest profilom
- és megoszthatjátok valamilyen platformon a játékot.

Ez egészen pontosan négy lehetőséget jelent, ha valaki mindet teljesíti.

Viszont kérlek benneteket, hogy csak magyarországi postacímmel rendelkezve játsszatok, külföldre nem áll módomban postázni.

Most pedig lássuk a nyereményeket!



Az Essence Good girl bad girl kiadásából a rózsaszín, snake hatású lakk kerül bele a játékba, ami az Once I was an angel elnevezést kapta. Nem láttam még ilyen finisht, pedig van néhány körömlakkom már, igazán különleges és tetszetős számomra :)
Az előbb említett Mundo de Unas Spring Green is itt van, szerelmes vagyok ezekbe a nyomdalakkokba és ez egy igazán üde, tavaszi-nyári árnyalat ^^
A harmadik egy Golden Rose matte lakk, ami a 33-as számra hallgat. Egy igazán univerzális nude nagyon-nagyon enyhe lilás-rózsaszínes irizálással, ami csak napfényben mutatkozik meg ^^



Kozmetikumok közül a Manhattan szépségcsomagból került ide a Blogger's choice szemhéjpúderpaletta, egészen egyszerűen rendelkezem már ugyanezekkel a színekkel bár más márkából, így nálam csak szomorú lenne és biztos vagyok benne, hogy az új gazdája örülni fog ^^



Két testápolási terméket is szeretnék még a játékba bocsájtani, az egyik a Rival de Loop almás-kivis arclemosó vize száraz és érzékeny. Sajnos kifuttatták, pedig én a hatása és az illata miatt is szerettem, a bőröm ugyan nem száraz, de érzékenynek mondható, ha olyanja van és vízhiányosnak is, akkor pedig nagyon szerettem.
A másik az Avon új illatcsaládjának testpermete Rózsaszín százszorszép és szicíliai citrom illattal, engem leginkább citromfűre emlékeztet - mondjuk őszintén nem tudom, milyen illata van egy százszorszépnek, ha engem kérdeztek, nincs is neki :D


Update: tudtam, hogy elfelejtek valamit, mert mindig elfelejtek valamit. A körömlakkok alá egy fiókkal pakoltam, aztán ahogy ma rámoltam, felfedeztem őket :D Úgyhogy boldogan hozzácsapnám még a Loves me, loves me not és Lemon lavender fantázianévre hallgató Yankee Candle tartokat is a játékhoz ^^

Ennyi lenne hát, szóval mindenkinek sok szerencsét kívánok, májusig van időtök játszani ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése